Firemní stránky, přes které nechodí skoro žádné poptávky. E-shop, kde se neprodá ani zlevněné zboží v akci. To jsou jasné signály, že se stránkami není něco v pořádku. Řešení nabízí SEO analýza webu, která vypadá jako seznam nejrůznějších chyb a slabých míst. Teprve jasná diagnóza umožňuje nasadit adekvátní léčbu. V případě www vám expert vytvoří optimalizační plán, jehož cílem bude zvýšení jejich rentability. Nastudujte tři oblasti, které jsou předmětem webové revize.
Textová SEO analýza webu najde “vaše” klíčová slova
Typickým neduhem webových stránek bývá jejich obsah, který není přizpůsobený na požadavky webových vyhledávačů. To se pak projevuje na jejich mizerné nalezitelnosti na internetu. Pokud lidé nezadají vaši přesnou url adresu, vůbec se o vaší nabídce nedozví. Na vině jsou právě klíčová slova, která schází v psaných informacích na vaší platformě. Podle nich se totiž vyhledávací roboty rozhodují, jestli je obsah www relevantní odpovědí na uživatelský dotaz složený z klíčových slov. Textová SEO analýza webu tento problém spolehlivě detekuje a současně vytipuje i všechna keywords vhodná pro zviditelnění vaší prezentace v síti.
Následně se chopí žezla copywriter, který obohatí původní webový obsah o klíčová slova, opraví případné hrubky a celkově zajistí textům čtivost. Je-li potřeba, tak stejným způsobem ošetří i metadata. Správné přetextování může znamenat rozdíl mezi vaším krachem a ekonomickou prosperitou. Když vás Google zařadí na začátek svého seznamu, kterým se prokliká skoro 100 % všech hledajících, zažijete raketový nárůst přirozené návštěvnosti vašich www a skokové zvýšení objednávek.
Technická SEO analýza webu stanoví, jak zlepšit a zrychlit načítání
Žijeme ve světě, kde se většina z nás připojuje na net smartphonem. Proto stránky, které se neumí přizpůsobit malé obrazovce, hromadně “vymírají”. Díky SEO analýze získáte jistotu, že je váš web plně responzivní. V opačném případě si necháte design opravit. Tím stoupne počet vašich potenciálních zákazníků minimálně o polovinu. Najedou vám přestanou utíkat ti, kteří si vás předtím nemohli prohlížet na mobilech.
Další technické překážky, které SEO na základě analýzy webu beze zbytku odstraní, zpožďují načítání. Na stolním počítači se silným připojením k síti to sice nevadí, ale všude jinde se stránky sekají a zájemci přebíhají ke svižnější konkurenci. Konkrétně tak působí pomalý hosting, špatné nastavení Cache a zbytečně velké fotografie nebo dokonce videa nahraná přímo do stránek. Jejich optimalizace funguje jako živá voda a vzkřísí váš internetový obchod doslova z mrtvých.
Odkazová SEO analýza webu změří kvalitu vašich prokliků
Mimo vás e-shop či firemní stránky existuje množina odkazů, kterými se k vám mohou lidé prokliknout. Kvalita vašeho odkazového profilu má vliv na vaši pozici ve vyhledávačích. Experti si tedy během SEO analýzy zjišťují, zda-li by pomocí linkbuildingu nemohli alespoň o pár příček vylepšit postavení vašeho webu. Tím opět stoupne jeho prodejní konverze. Když jim dáte zelenou, zaregistrují vaše www do internetových katalogů a dále vás budou propagovat PR články.
To je v kostce průběh lékařské diagnózy, kterou stanoví SEO analýza. Váš web se poté podrobí terapii v podobě optimalizace pro vyhledávače a většinou během tří měsíců začne vydělávat. Dostatek online zakázek, které k vám začnou proudit, obvykle pokryje náklady na práci SEO týmu. Budeme rádi, když se s námi podělíte o výsledek revize vašich stránek v komentářích. Dáváme dohromady přehled nejčastějších chyb a váš příspěvek nám pomůže.